Известие

Collapse
No announcement yet.

Общи приказки 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
    Ха...аз пък не знаех че има такива без
    Къде го тоя бутон бре? Ще взема да се заключа някой път погрешка


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • При мен централното се активира когато се натисне бутона на някоя от предните врати. Такъв на таблото нямам.

      Comment


      • И двете ми имат фабричен бутон за централно точно до скоростния лост,тоест до бутона за отварянето на резервоара
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
          И двете ми имат фабричен бутон за централно точно до скоростния лост,тоест до бутона за отварянето на резервоара
          Нямам такова чудо. Там имам TCS-off, капачка резервоар и празна позиция.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
            А ербега реално изключил ли си го от ключалката? Мисля, че индикацията за която говориш трябва да свети само когато са налице 2 условия:

            1 - Да е изключен пасажерския ербег.
            2 - Да има седнал човек на седалката.

            Съветвам те преди да правиш каквото и да било, да почистиш/напръскаш буксата на централата с обезмаслител/контактен спрей. Всичко това може да е в резултат на лоши връзки между пиновете.
            При мен периодично ми записваше грешка заради детонатора на единия колан. Откакто почистих буксата, грешката не се е появавала.

            PS:

            В описанието (user manual) пише следното:




            което означава, че въпросната индикация мига за около 4 секунди, когато има проблем с другата индикация (оградената в червено). При чек на индикациите тя светва ли?

            Не е изключен пасажерския еърбег. Като го изключа жълтата светва постоянно. Червената лампа за еърбега светва когато има проблем. Сега не свети. Жълтата мига няколко секунди и изгасва щом седне някой или натисна седалката, но червената не светва. Буксата на централата я пръсках преди защото имаше зеленясали пинове и явно пак трябва да я пръскам. Сега на всеки всетофар натискам пасажерската и дебна кога ще светне червената лампа, но за сега само мига жълтата.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • Моята жълта мига по същия начин, а червената свети постоянно
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                Не е изключен пасажерския еърбег. Като го изключа жълтата светва постоянно. Червената лампа за еърбега светва когато има проблем. Сега не свети. Жълтата мига няколко секунди и изгасва щом седне някой или натисна седалката, но червената не светва. Буксата на централата я пръсках преди защото имаше зеленясали пинове и явно пак трябва да я пръскам. Сега на всеки всетофар натискам пасажерската и дебна кога ще светне червената лампа, но за сега само мига жълтата.
                Както пише в описанието, мигането на жълтата означава неизправност в работата на червената индикация. Ако имаш под ръка способ за да чистиш евентуална грешка, си направи следния експеримент:
                Симулирай сигурна неизправност в системата, като за целта откачиш някоя от веригите на патроните. Тогава трябва червената да светне постоянно и да се запише съответната грешка. Ако това не се случи, означава че жълтата мига заради това а не заради датчика на седалката.

                ---------- Post added at 10:49 ---------- Previous post was at 10:46 ----------

                Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                Моята жълта мига по същия начин, а червената свети постоянно
                Правил ли си и диагностика и ако да, каква грешка записва?


                159 1.8 MPI
                166 2.0 TS (ex)

                Comment


                • Преди 2-3 години ми я изчистиха, после пак светна и я зарязах така, напролет може да прегледам буксите.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Преди 2-3 години ми я изчистиха, после пак светна и я зарязах така, напролет може да прегледам буксите.
                    Има много голяма вероятност да не се появи отново грешката след почистване на буксата. Особено, ако грешката не е свързана с неизправност във веригата на шофьорския ербег, при който често започва да прекъсва лентовия кабел на волана.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                      Както пише в описанието, мигането на жълтата означава неизправност в работата на червената индикация. Ако имаш под ръка способ за да чистиш евентуална грешка, си направи следния експеримент:
                      Симулирай сигурна неизправност в системата, като за целта откачиш някоя от веригите на патроните. Тогава трябва червената да светне постоянно и да се запише съответната грешка. Ако това не се случи, означава че жълтата мига заради това а не заради датчика на седалката.
                      Правих го този опит с откачването и веднага светна червената лампа. Жълтата лампа мига винаги дори и при светеща червена. Изтрих грешката и в момента няма никакви грешки, но пак мига жълтата! Остава обяснението в книгата да не е вярно.....
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                        Правих го този опит с откачването и веднага светна червената лампа. Жълтата лампа мига винаги дори и при светеща червена. Изтрих грешката и в момента няма никакви грешки, но пак мига жълтата! Остава обяснението в книгата да не е вярно.....
                        Съмнявам се да е грешно описаното в документацията (не че няма грешки, но това все-пак е доста важно).
                        Цялата история може да има следното обяснение:
                        За да "разбере" централата, че има проблем с индикацията си за неизправност (червената), в момент в който не трябва да се индикира грешка и проблем със системата, централата мери някакъв минимален ток, който протича през не-светещия индикатор или работния ток по време на паленето при общия чек.
                        Ако този ток се различава от някакви приети за нормални стойности, централата сигнализира за това състояние с мигане на жълтия индикатор. Подобно на действието на клюкарката по отношение на светлините.
                        Такова нарушаване на нормите за тока на "диагностика на индикацията" може да възникне отново заради лоши връзки. Може отново да почистиш буксата на централата и буксите отзад на арматурното табло. Веригата за въпросния индикатор минава през тях и зависи и от тяхното състояние.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • 166-цата гори 12 газ в Бургас, откакто я кара майка ми. Засечено и проверено - потресен. Повечето км са М.Рудник - Славейков, т.е. няма централна градска част, ама все пак. Извънградско я свяля под 9.
                          sigpic
                          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                          Comment


                          • Как точно го измери този разход?
                            Не се заяждам

                            Comment


                            • 48л бутилка я кара 400км смях, на мен ми е горяла 14-17
                              sigpic
                              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                              Comment


                              • Аз на бензин съм падал на 7-7.5, но на газ колкото и да се напъвам под 10 не пада. Е вярно, че на газ върви точно както на бензин, аз нямам инжектори и като врътна кранчето върви ама и харчи.

                                Comment

                                Working...
                                X